“Starbucks” baristi i namerne greške

Dok druge kafe franšize ispisuju broj narudžbine na računima, u Starbucksu godinama unazad traže imena kupaca. Razlog zbog čega najpoznatija američka franšiza traži ime kafopije je psihološki trik kojim postaju bliskiji sa klijentom.

Psiholozi su potvrdili da se klijent oseća zadovoljnim kada čuje svoje ime i da Starabucksova taktika daje rezultate.

Ipak, Starbucksovi baristi idu korak dalje i smišljenov “forom” prave svojoj kompaniji besplatan marketing. Oni namerno pogrešno napišu vaše ime i tako vas čine emotivnijim i dolaze do iskrene komunikacije na relaciji kafopija – barista.

Namerna greška, po pravilu, završi na društvenim mrežama pod haštagom #starbucksnamefail gde ima više od 27.000 postova.

Čak ni poznate ličnosti nisu mogle da izbegnu te pravopisne greške. Na primer, ime Reese Vitherspoon napisano je kao Grčka na šolji. Rukovodstvo Starbucks-a više puta je izjavljivalo da ne podržava ili prisiljava svoje zaposlene da na bilo koji način napišu imena pogrešno. Ali u isto vreme, oni to ne zabranjuju…

Tags

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close