“Lavazza” hrabro napada kinesko tržište kafe

“Lavazza” i brzi servis restorana, “Ium Kina”, predstavili su zajedničko partnerstvo radi uspostavljanja premium koncepta kafeterija u Kini.

Prvi veliki udar na novo trzište je otvaranje objekta u Šangaju, gde italijanska kompanija vidi “ogroman neiskorišćeni potencijal”.

Lavazza je ušla hrabro na konkurentno kinesko tržište kafeterija jer nastoji iskoristiti rastući potencijal premium kafe u ogromnoj istočnoazijskoj ekonomiji.

Najavljujući zajedničko partnerstvo sa gigantom restorana, Ium Kinom, Lavazza je predstavila svoju vodeću prodavnicu u mondenom šangajskom okrugu Jing’an. Usmeren ka vrhunskoj publici, „gastronomski kafić“ ističe baštinu Lavazze i nudi niz vrhunskih kafa uz italijansku kuhinju.

Kolike su ambicije Lavazze u Kini govori da je nova prodavnica nekoliko minuta od Starbucksovog super pržionice koja se prostire na 30.000 kvadratnih metara, koja je otvorena krajem 2017. godine.

“Kina je važno tržište sa ogromnim neiskorištenim potencijalom za konzumaciju kafe. Tražili smo prave prilike za osnivanje Lavazze u Kini i Aziji, a ovo partnerstvo je važan prvi korak”, rekao je generalni direktor Lavazza Group, Antonio Baravalle.

Tags

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close