Kako glumci prodaju kafu

Ako patite za životom kakav vode holivudske super zvezde znajte da imate jednu zajedničku opsesiju sa njima – kafu. Ostali luksuz teško da možemo da podelimo sa njima. 


Naime, uz malu, crnu “tekućinu” i oni uživaju, tuguju, plaču, smeju se i ogovaraju, samo što su uspeli da ljubav prema kofeinu i aromama bogato naplate. 


Malo je zvezda svih generacija koje nisu fotografisani sa šoljicom ili čašom kafe dok su “van posla”, a još je teže naći nekog od njih kojima uloga nije dodelila neki kadar u kome piju kafu. 

Čak i holivudski grubijani Silvester Stalone, Brus Vilis, Arnold Švarceneger imaju u filmovima scene kada posle velikog masakra, često u vijetnamskim prašumama, stignu da popiju jaku filter kafu. Kao da je sasvim normalno da uz pušku Kalašnjikov i ranac municije, neko ponese kafu!? 


Motiv da scenaristi stave drugo najpopularnije piće na svetu u svaki film je novac. Zvezde iz filmske industrije sjajni su ambasadori kafe brendova, a pokojni glumački bard Denis Hoper svojevremeno je izjavio da unosnijeg posla od snimanja reklama nema. 

BOLJE REKLAMA, NEGO FILM

Hoper je svejevremeno bio u nekoliko reklama za manje poznate kafe franšize, koje su mu dale “brdo para”. Čak je imao veliki potrebu da fotografiše kafe zaljubljenike, pošto se u jednom periodu života nije razvajao sa foto aparatom. 
 „Kad bih mogao da snimim po jednu reklamu godišnje, mogao bih da se penzionišem“, rekao je jednom prilikom Hoper. 

BEZ REČI DO MILIONA

Proizvođači kafe i aparata za kafu nemaju novčani limit da privole velike zvezde da “uživaju” u vrhunskom espresu, zavodljivom kapućinu ili nekoj dezertnoj kafi. Za razliku od Hoperovog vremena, sada su ugovori unosniji, a teško je proveriti koja je zvezda dobila “najmasniji ugovor”.
Kada su dame i kafa spojene u reklamama, najviše je profitirala Džulija Roberts. Popularna glumica je za nekoliko osmeha i jedan treptaj levog oka, uz testiranje Lavazza kapsula, dobila čitavih 1.500.000 evra.  Poređenja radi, za glavnu ulogu u filmu „Erin Brokovič“, za koju je dobila Oskara, zaradila je 20 miliona dolara. Računica je jasna – reklame omogućuju odličnu zaradu a ne zahtevaju mnogo truda.  

Ostatak teksta možete pročitati u našem MAGAZINU. Kliknite OVDE.

Tags

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close