KAFICA TEST: Doncafe “COOL CAFE” baš nije COOL

Trend osvežavajućih bezalkoholnih pića sa ukusom kafe zahvatio je region, a posle ne baš uspelog eksperimenta kompanije Coca Cola koja je lansirala “Coca Cola plus coffee” i znatno uspešnije “Cafe cole” (proizvođač “Planinska voda”), na rafove je izašao i dugo očekivani proizvod iz “kuhinje Doncafea” – bezalkoholni gazirani napitak “Cool cafe”.

Osvežavajući kafeni napitak koji su dugo čuvali u Doncafeu kao “veliku tajnu”, na KAFICA testu doživeo je fijasko. Očekivali smo proizvod koji iza kojeg može da stane uspešna kompanija Strauss Adriatic, ali svako ko je imao priliku da proba njihov “COOL CAFE” sigurno to “zadovoljstvo” neće ponoviti.

Ukusi su različiti, ali je na prvi “srk” jasno da je “COOL CAFE” piće čiji ukus najviše podseća na “izlapelu” mineralnu vodu u kojoj su ostali “delovi” davno zaboravljene kafe.

Pokušali smo da “COOL CAFE” testiramo u “ladnoj verziji” i doživeli smo razočaranje, a kada smo Doncafe “osveženje” doveli do sobne temperature dobili smo piće koje treba zaboraviti. Jednostavno, naš trud da nađemo nešto posebno u svemu ovom nije dao rezultat.

Čak je i dizajnerski tim, koji je radio na izgledu konzerve, izgleda imao loš dan na poslu. Doncafe napitak izgleda kao da je deo Coca cola kampanje i teško je na prvi pogled videti vizuelnu razliku. Ako je to bio cilj, onda su uspeli, ali ako je logičan plan bio da se napravi originalni dizajn onda dizajneri zaslužuju nedovoljnu ocenu.

Zanimljivo je da smo tražeći “Cool cafe” u mega marketima “Univerexporta”, (smešten u frižiderima) uspeli da kupimo poslednje tri konzerve, što je dokaz da je “publika” imala znatiželju da proba nešto novo. Cena za paru manje od 73 dinara po limenci izgleda “papreno” kada se proba Doncafe osvežavajuće piće, a test koji KAFICA.RS organizuje sredinom jula daće odgovor koje je najbolje gazirano piće, po ukusu kafopija, na našem tržištu.

Plan je da ljubitelji kafe, koje prate naš portal, “na slepo” probaju “Coca cola plus coffee”, Planinsku “Cafe colu” i Doncafe “Cool cafe” i donesu svoj numerički zaključak. Želimo da na testiranje pozovemo predstavnike svih kompanija da aktivno uzmu učešće u našem projektu.

Tags

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close