Kafa je postala “Instagrammabiliti”!

Analizirajući više od 186 miliona postova na društvenim mrežama koji se odnose na kafuu tokom dve godine, “Foresight Factori” je prepoznao ključne trendove tržišta kafe za naredni period.

Dva istaknuta trenda koja odražavaju ovu rastuću percepciju kafe kao „zanatskog napitka“ su sve veća „Instagrammabiliti“ pića i sve bolji status barista.

Preko 18 miliona – gotovo svaki deseta – objava na društvenim mrežama koje je kompanija “Foresight Factori” analizirala bile su slike ili razgovor o slikama „fotogenične“, vizuelno atraktivne kafe.

Nešto manji, ali možda i pronicljiviji trend je porast „slavnih barista“ na društvenim mrežama, koji svoju tehnički i kreativnu veštinu za kafu prikazuju rastućoj publici.

Dok kafa stiče “zanatski status”, potrošači je sve više piju i izvan uobičajenih prilika konzumiranja. Rastuća povezanost sa zdravljem i kondicijom – to ne samo da dovodi do pojave kafe pre vežbanja, u kojoj se navodi da se na društvenim mrežama povećava 84 procenta…

Tags

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also

Close
Back to top button
Close
Close