Što se Nespresso krije?

Espresso je stigao među Srbe! Svečanim otvaranjem u TC Delta Siti (17.12) u Novom Beogradu, kompanija Nestle je “pokazala” svoje čedo.

Čuvene kapsule sada su na dohvat kafopijama koji vole ukus napitaka od kafe, tako da je švercovanje iz inostranstva, kupovina iz gebeka, ili preko “prijatelja sa FB”,… Ili možda nije…

I sve ovo što smo napisali bila bi sjajna vest za ljubitelje kafe u Beogradu, da su operativci iz kompanije  SF1 COFFEE, koja je smeštena u Novom Sadu, rešili da se pokažu pred kafe svetom u Srbiji.

Zastupnici globalnog brenda, koji se nalazi u 76 države i Africi, Aziji, Evropi, Severnoj i Južnoj Americi i Okeaniji  ostali su u “mišijoj rupi”, tako da nisu uspeli čitaocima portala kafica.rs i isteimenog elektronskog magazina ispričaju priču o “čuvenom Nespresso iskustvu”. Čini se da su ustuknuli pred našim pitanjima, mada nisu imali priliku ni da ih vide, niti da nas upoznaju…

Na naše dve usmene molbe, koje su prenosile ljubazne ali uplašene devojke iz njihovog “butika”,  u TC Delta Siti, nismo dobili, čak ni kurtoazni odgovor da nisu spremni da pričaju sa nama… Samo obećanja da će se javiti…

Svi znamo da u zemlji Srbiji obećanje ne košta baš ništa…

Tražili smo “vezu” i preko e-mail komunikacije ali smo samo uspeli da dođemo do kontakta marketing menadžera Bojane Guteše od koje nismo uspeli da dobijemo  “ni pisma, ni razglednice”…

Jednostavno, Gospođa Guteša ostala je nema na naša “elektronska pisma” gde smo iskazali želju da napravimo priču o njihovim proizvodima i da kafopijama u Srbiji pokažemo svih 25 vrsta kafe napitaka koje se prodaju u lokalu u Novom Beogradu.

Stekao se utisak da zastupnici brenda Nespresso žele da izbegnu naša pitanja, već su odlučili za marketing plaćanjem oglasa u mainstream novinama, televizijama, portalima….

Naravno, marketinški tim SF1 COFFEE ima pravo da svoju kampanju radi na sopstveni način, ali je ostalo nejasno zbog čega nisu želeli da se pokažu na specijalizovanom portalu koji se bavi kafom.

#KAFICA e – magazin je jedini mediji u regionu koji se direktno bavi kafom i kao takav je “dom” velikih kafe zaljubljenika, koji je stalo da saznaju detalje oko dolaska Nespessa.

Sa zanatsko – novinarske  strane, bilo bi krajnje neprofesionalno da u časopisu o kafi nema ni slova o odlasku  svetski poznatog brenda, tako  da nismo mogli da “prespavamo” silazak Nespressa među Srbe. U novogodišnjem duhu, verujemo da će Nespresso i Kafica u 2019. pričati o kafi i da je ovo što nam se učinilo – da hoće da izbegnu pitanja – samo posledica masovnog bekstva u “najludjoj noći”.

Tags

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close