PORSCHE Coffee fest pred Vama!

Sarajevo u martu otvara vrata za sve kafopije iz regiona. Veliki entuzijazam, znanje i posvećenost daju rezultate, tako da je pred svim hedonistima peto izdanje “Porsche Coffee festa”, koje je na programu 20 i 21. Marta u prostoru “My Face” na Vilsonovom šetalištu.                       

Kafe zaljubljenici iz Sarajeva su spremili niz sjajnih dešavanja tokom dvodnevog događaja, tako da će zaljubljenici ali i ljudi iz struke uspeti mnogo toga da nauče i da se upoznaju sa novitetima iz kafe industrije.

Sjajni dvojac organizatora, koji nas je upoznao sa događajem, Dejan Radović i Timur Kahrović, obećavaju da će svi koji dođu u “My Face” imati priliku da uživaju u sjajnim kafama, ali i u drugim hedonističkim “oblicima”. Specijalno za čitaoce KAFICE.RS, Dejan i Timur su nas upoznali sa kafe događajem o kojem priča ceo kafe region.

Kako je krenula priča sa Coffee festom u Sarajevu?

“ Priča za Coffee Fest Sarajevo, kao i sve druge, krenula je naravno uz kafu sa prijateljima, pošto se kao organizacija bavimo promocijom još par projekata koji imaju sličan karakter. Sarajevo je grad u kojem se popije najviše kafe u regionu i gde kafa nije samo napitak već mnogo više od toga. Svi znamo da se svi poslovi realizuju uz kafu i da kafa ima moć da nam ulepša dan. Zbog svega toga Coffee Fest Sarajevo ima posebno mesto kada je reč o festivalima. Coffee fest je svojim nastajanjem u mnogome pomogao da se ugostiteljstvo, a i sam turizam podigne na jedan veći nivo. Ljudi koji vole kafu i Sarajevo su to prepoznali, tako da smo ove godine “jači” za Porsche, koji je generalni sponzor ovogodišnjeg festivala”, ponosno ističe jedan od organizatora Dejan Radović.

Sa prvim festivalom pokrenuto je i takmičenje u “latte aru”?

“ Kada smo Timuru Kahroviću predočili ideju o Coffee Festu, ponudio se da festival obogati dodatnim događajem,  koji nije postojao i tako je stvoren Latte Art Challenge, koji iz godinu u godinu ima sve više takmičara. Naravno, kvalitet je sve veći…”

Organizator festivala Dejan Radović

Kakve ste “dečije bolesti” preživeli za pet godina postojanja? 

“ Početak je bio težak, baš težak. Bilo je teško da uverimo izlagača da odvoje svoj novac i vreme na ovaj vid prezentacije. Spomenuli smo da imamo nekoliko sličnih projekata i to nam je pomoglo. Našim radom, trudom i zalaganjem smo dobili podršku kompanija koji su naši partneri u ovom projektu i bez kojih Porsche Coffee Fest ne bi ni postojao.  Zbog toga smo im zahvalni. Podrška koju nam pružaju daje nam dodatni motiv da svake godine budemo veći i lepši i da festival iz godine u godinu raste. Postali smo već prepoznatljiv brend u regionu. 

Da li ste zadovoljni kako se vaša priča razvija?

“ Naše zadovoljstvo proizilazi iz zadovoljstva naših izlagača i takmičara, zadovoljni jesmo jer živimo ovaj festival. Mlad tim ljudi koji je uključen u organizaciju Coffee Fest-a sa svojom energijom i idejama doprinosi razvoju festivala koji zaista iz godine u godinu raste,  kako sa izlagačima tako i organizaciono. 

Šta može da se očekuje od narednog događaja? Ko sve učestvuje? 

“ Ove godine slavimo jubilarni peti festival, imamo preko 25 izlagača, oko 15 brendova kafe, tako da zaista očekujemo ozbiljno i poslovno okruženje, pored toga, očekuje nas prvi dan 5-6 radionica na temu kafe i napitaka od kafe, tako da će biti i dosta edukativno. Uglavnom, jako bitno dešavanje za svet ugostiteljstva u celoj Bosni i Hercegovini, a smemo reći i regionu…  Sama saradnja sa KAFICA timom je dokaz širine ovog projekta i njegovog značaja.

Organizato latte art takmičenja Timur Kahrović

Šta je plan za takmičenje u latte artu? 

“ Takmičenje u latte artu ove godine “broji” svoj peti rođendan, Ove godine je planiran najveći broj učesnika (24) do sada, iz svih država regiona i Italije. Takmičnje je nešto drugačijeg formata nego većina takmičenja ove vrste, osim tehnički zahtevnih disciplina, takmičari su slobodni da pokažu kreativnost pri serviranju kafe, pa dodatno ispričati priču iz svoje šoljice što je posebno interesantno i zanimljivo. Takmičenje će biti u dve kategorije, u prvoj takmičari crtaju jedan od zadanih crteža, a u drugoj kategoriji rade slobodni izbor crteža, gde se kreativnost serviranja i način prezentacije dodatno boduju. Sudijski žiri sa preko 50 godina radnog iskustva u ugostiteljstvu sigurno neće imati lagan zadatak”, jasan je Kahrović.

Koliko je bilo teško organizovati ovakav događaj?

“ Možemo se pohvaliti da je izuzetno teško, oko koordinacije sa izlagačima, organizacija hostesa i pomoćnog osoblja, svi tekući problemi i onda uz sve to, doček takmičara i sve što organizacija nosi kada vam gosti dolaze u grad. Svi mi smo ekipa koja živi ovaj festival i takmičenje tako da se uklopamo, a svi smo uzeli godišnji odmor na privatnim poslovima, kako bi imali dovoljno vremena, podelili zaduženja i borimo se… Do pobede i još jednog lepog festivala.

Ko vam je sve pomogao da Coffee fest dobije armiju poštovalaca? 

“ Svake godine sama ekipa oko festivala raste iz godine u godinu, kada bi pisali imena sigurno bi zaboravili mnoge, ali evo pored svih izlagača bez kojih apsolutno ništa od ovog ne bi bilo, moramo izdvojiti našeg dizajnera vizuala Adnana Memića, stručnu ekipu koja je na raspolaganju izlagačima MD ent. Group-a, svim sponzorima takmičenja i naravno ove godine generalnom sponzoru Porsche Sarajevo sa svojim Caddy vozilom”, jasan je Radović.

Kakvi su planovi za period koji je pred nama? 

“ Planovi vezani za Porsche Coffe Fest Sarajevo će biti spremni odmah po početku ovog, 20. marta kada osetimo energiju ovog sajma, dok takmičenje ove godine ulazi u prelomnu godinu, ušli smo u veliku priču Regionalne lige, koja još uvek stoji na papiru, ali bi trebala vrlo brzo postati zvanična. Naime, Vukota Kazić iz UB Crne gore i Tomislav Stančić iz Bar akademije IKS i Sarajevo Latte Art Challenge pokrenuli su regionalnu ligu, gde je ideja da se što više takmičara ohrabri na putovanja, kako bi skupljali bodove i na kraju godine onaj koji najviše bodova sakupi iz što više takmičenja dobio bi nagradu regionalnog šampiona.”

Koliko vam znači što se kafica.rs kao mediji uključila u celu priču?

“ Kafica.rs kao prvi medijski partner izvan Bosne i Hercegovine zaista daje veliki značaj kompletnoj priči, jer naš trud nije ostao u granicama gradaSarajeva, niti Bosne i Hercegovine. Srećni smo što smo našli partnere koji su žele da pomognu u promociji ovog događaja. Mnogo smo srećni što je KAFICA tim odlučio da dodeli dve “specijalne” nagrade — najšarmantnijem takmičaru i najbolje plasiranoj takmičarki. Moramo da istaknemo da će najbolje plasirani takmičari u dve kategorije Internacionalno prvenstvo i Prvenstvo Bosne i Hercegovine dobiti pehare i medalje koje donosi KAFICA tim i koja će im uručiti zaslužene nagrade,” rekao je Timur Kahrović.

Tags

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close